Sugrör

Heej!

Jag sitter och dricker päronsaft med ett sugrör just nu. Och plötsligt fick jag lust att googla lite på sugrör. Jag hittade två sugrör som var lite roliga.

 Källa: prylzonen.se

 

 Haha kul att se på när man dricker.

Den andra: :)


 Eller hur ser inte det här klokt ut men det är faktiskt sugrör som renar vatten. Uppfinningen är till för att hjälpa människor i länder som inte har något rent vatten. Och nu har den kommit till Sverige också, fast den kommer nog inte användas lika mycket här..
Jag tycker att det är en JÄTTE bra uppfinning! Det hjälper nog många som har det lite svårare.

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D