Center vs Plopp

Hejhej!

Nu har jag precis bakat till caféet vår klass har i skolan. Det blev chokladmufins! :) Ska prova en strax. :P

Jag älskar plopp och center! Jag tycker att de är suuper goda! Men jag har aldrig vetat vilken jag gillar mest (för man känner inte så mycket skillnad om man äter de vid två olika tillfällen). För någon vecka sedan åt jag både en plopp och en center och då kom jag på att jag kunde jämföra. Jag tycker att center är godast! Fast båda är suuper goda tycker jag!! Men det var något med center som jag gillade mest. ^^





 Muuuuums! ;)

Ska prova en chokladmuffins nu!! Adiós! Hasta mañana! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gillar också center bäst!!

2010-05-13 @ 10:59:58
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Din Syrra

Hej Nissevalpen!!!!!!!

Jag fick ju smaka dina choklad muffins och de var jätte goda och så fick jag ju smaka smeten och den var också jätte god!!!!!!!!!!!!!!

Kram Din Syrra

2010-05-13 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D