Taaack! :)

Heej!

Tack så mycket för alla fina kommentarer. Det är alltid lika kul att få det! :)

Den här veckan är det verkligen mycket i skolan. Så som ni märkt har det inte varit så mycket bloggande. Det kommer det nog inte bli framöver än så länge heller (denna vecka), men ev. på fredagen! :)

Jag ska plugga till åtta, då top model börjar! :) Vem ska se?

Kraam <3

 Tagen med min nya kamera. Kommer visa fler sedan. Den här bilden blev inte "super" eftersom jag inte hade lärt mig hur allt funkade på kameran. Men det får duga idag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D